Перелік вибіркових навчальних дисциплін, закріплених в Каталозі за кафедрою дизайну
Перелік вибіркових навчальних дисциплін, закріплених
в Каталозі за кафедрою дизайну
№ |
Назва навчальної дисципліни /аудиторія, м2 /відповідальний за підготовку силабусу |
Предмет вивчення дисципліни |
БАКАЛАВРАТ |
||
|
Спеціалізований рисунок і живопис / 409 а. – Вискварка Я.М. - |
Розширення вміння студентів передавати графічними засобами конструктивно-пластичну побудову форми. 128 |
|
Мистецтво України / 410 а. – |
Ознайомлення з основними видами мистецтва CC століття, надбанням національної культурно-мистецької спадщини України, застосовування знань з українського мистецтва в художньо-проектній діяльності. 35 |
* |
Основи формоутво-рення і моделювання / 402 а. – Луговський О.Ф. |
Надання знань з оперативного вирішувати композиційно-пластичних завдань створення форми в матеріалі (папір, гіпс, пластик, тканина). 103 |
* |
Основи фотографіки і анімації/ 202 а. – Зайцева В.С. |
Ознайомлення з основними способами і методами в фотографії, з програмами створення анімаційних рухомих зображень. 104 |
* |
Основи графічних технік і упаковка / 117 - Галицька О.В. |
Ознайомлення студентів з основами графічних технік (туш, перо, монотипія) художньо-образної творчості, з сучасними матеріалами і технологіями пакування. 56 |
|
Основи комп’ютерних технологій в графічному дизайні / 408 – Зайцева В.С. |
Ознайомлення студентів з сучасними комп’ютерними технологіями в графічному дизайні. Вміння використовувати комп’ютерні програмами для створення складних і складених об’єктів, графічних дизайн проектів (фотомонтаж, портфоліо, рекламна продукція тощо). 73 |
|
Основи GAME дизайну / 404 – Яковець І.О., Собовий О.А. |
Ознайомлення студентів з процесом створення форми і змісту ігрового процесу (геймплея) гри, що розробляється. Опанування на практиці основами розробки контент-дизайну (створення персонажей, предметів, загадок та місій) та дизайну світу (просторів, локацій, їх зв'язку з загальним задумом гри). Використання програм 3Ds max, ZBrush, Substance Painter, Photoshop. 49 |
|
Основи 3D-моделювання в дизайні / 404 – Савісько Р.І. |
Опанування на практиці основ 3D-моделювання при розробці дизайн-об’єктів (програми 3Ds max, ArchiCAD). Створення різноманітних за формою і складністю тривимірних комп’ютерних моделей, реальних чи фантастичних об’єктів навколишнього світу, архітектурних форм з використанням різноманітних технік і механізмів. 47 |
* |
Основи роботи в матеріалі / 226 – Депутат Г.І. |
Курс ознайомлює з основними (базовими) матеріалами, що використовуються для виготовлення об’єктів предметного, предметно-просторового дизайну та їх макетів: паперу, картону, деревини, металу, пластику тощо; передбачає набуття знань та навичок щодо відповідних технологій їх обробки та виготовлення. 97 |
* |
Основи комп’ютерного моделювання в дизайні / 404 – Савісько Р.І. |
Курс охоплює опанування основних (базових) пакетів комп’ютерних програм, необхідних в дизайн-проектуванні: Corel Draw, Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Adobe InDesign, AutoCAD тощо. 74 |
* |
Декоративні техніки в дизайні / 414 – Лагода О.М., Стеценко К.М. |
Ознайомлення з традиційними та новітніми техніками і технологіями оздоблення, декорування елементів костюма, з класифікацією аксесуарів і доповнень костюма (історія виникнення та розвитку, функціональне навантаження, матеріали для виготовлення). 11 |
* |
Комп’ютерні технології в проектній графіці / 408 – Лагода О.М., Стеценко К.М. |
Опанування пакету спеціалізованих графічних редакторів, які надають можливість будувати фігуру, робити ескізи, скетчі, мудборди, проекти тощо; виконувати в масштабі побудову базових креслень виробів різного асортименту, здійснювати технічне моделювання та виведення лекал на основі створених технічних рисунків. 28 |
Нет комментариев. Ваш будет первым!