Перелік вибіркових навчальних дисциплін, закріплених в Каталозі за кафедрою дизайну

10 лютого 2021

                                          Перелік вибіркових навчальних дисциплін, закріплених

                                                   в Каталозі за кафедрою дизайну

Назва навчальної дисципліни /аудиторія, м2 /відповідальний за підготовку силабусу

 

 

Предмет вивчення дисципліни

БАКАЛАВРАТ

 

Спеціалізований рисунок і живопис /

 409 а. – 36,9 м2, 4 кор. /

Вискварка Я.М.  - 

Розширення вміння студентів передавати графічними засобами конструктивно-пластичну побудову форми.

128

 

Мистецтво України / 410 а. – 53,1 м2, 4 кор. / Храмова-Баранова О.Л.

Ознайомлення з основними видами мистецтва CC століття, надбанням національної культурно-мистецької спадщини України, застосовування знань з українського мистецтва в художньо-проектній діяльності. 35

*

Основи формоутво-рення і моделювання / 402 а. – 36,2 м2, 4 кор.

Луговський О.Ф.

Надання знань з оперативного вирішувати композиційно-пластичних завдань створення форми в матеріалі (папір, гіпс, пластик, тканина).

103

*

Основи фотографіки і анімації/ 202 а. – 26,5 м2, 412-35,7 м2, 4 корп.   

Зайцева В.С.

Ознайомлення з основними способами і методами в фотографії, з програмами  створення  анімаційних рухомих зображень.

104

*

Основи графічних технік і упаковка  /

117 - 18,2 м2, 4 корпус.  

Галицька О.В.

Ознайомлення студентів з основами графічних технік (туш, перо, монотипія) художньо-образної творчості, з сучасними матеріалами і технологіями пакування. 56

 

 

Основи комп’ютерних технологій в графічному дизайні /

408 – 55,6 м2, 4 корпус.  

Зайцева В.С.

Ознайомлення студентів з сучасними комп’ютерними технологіями в графічному дизайні.  Вміння використовувати комп’ютерні програмами для створення складних і складених об’єктів, графічних дизайн проектів (фотомонтаж, портфоліо, рекламна продукція тощо). 73

 

Основи GAME дизайну /

404 – 54,8 м2, 4 корпус.  

Яковець І.О., Собовий О.А.

Ознайомлення студентів з процесом створення форми і змісту ігрового процесу (геймплея) гри, що розробляється. Опанування на практиці основами розробки контент-дизайну (створення персонажей, предметів, загадок та місій) та дизайну світу (просторів, локацій, їх зв'язку з загальним задумом гри). Використання програм 3Ds max, ZBrush, Substance Painter, Photoshop. 49

 

Основи 3D-моделювання  в дизайні /

404 – 54,8 м2, 4 корпус.  

Савісько Р.І.

Опанування на практиці основ 3D-моделювання при розробці дизайн-об’єктів (програми 3Ds max, ArchiCAD). Створення різноманітних за формою і складністю тривимірних комп’ютерних моделей, реальних чи фантастичних об’єктів навколишнього світу, архітектурних форм з використанням різноманітних технік і механізмів. 47

*

Основи роботи в матеріалі /

226 – 55,5 м2, 4 корпус

Депутат Г.І.

Курс ознайомлює з основними (базовими) матеріалами, що використовуються для виготовлення об’єктів предметного, предметно-просторового дизайну та їх макетів: паперу, картону, деревини, металу, пластику тощо; передбачає набуття знань та навичок щодо відповідних технологій їх обробки та виготовлення. 97

*

Основи комп’ютерного моделювання в дизайні /

404 – 54,8 м2, 4 корпус.

Савісько Р.І.

Курс охоплює опанування основних (базових) пакетів комп’ютерних програм, необхідних в дизайн-проектуванні: Corel Draw, Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Adobe InDesign, AutoCAD тощо. 74

*

Декоративні техніки в дизайні /

414 – 55,2 м2, 4 корпус.  

Лагода О.М.,

Стеценко К.М.

 Ознайомлення з традиційними та новітніми техніками і технологіями оздоблення, декорування елементів костюма, з класифікацією аксесуарів і доповнень костюма (історія виникнення та розвитку, функціональне навантаження, матеріали для виготовлення). 11

*

Комп’ютерні технології в проектній графіці /

408 – 55,6 м2, 4 корпус.  

Лагода О.М., Стеценко К.М.

Опанування пакету спеціалізованих графічних редакторів, які надають можливість будувати фігуру, робити ескізи, скетчі, мудборди, проекти тощо; виконувати в масштабі побудову базових креслень виробів різного асортименту, здійснювати технічне моделювання та виведення лекал на основі створених технічних рисунків. 28

 

Комментарии (0)

Нет комментариев. Ваш будет первым!